ارتش پاكستان برای رفع خشونت ھا وارد شهر 'گلگیت' شد
نوشته شده توسط : sadis

به گزارش ایرنا به نقل از خبر روز دوشنبه منابع محلی، مقامات امنیتی در شھر گلگیت در پی حادثه دیشب كه به زخمی شدن سه نفر از جمله یك سرباز منجر شد، مقررات منع رفت و آمد برقرار كرده از مردم خواستند تا در خانه ھای خود باقی بمانند.

تجمع معترضان در شھر گلگیت به دنبال حلمه تروریستی هفته گذشته به یك اتوبوس حامل شیعیان در منطقه كوهستان كه به كشته شدن 18تن و مجروح شدن شمار دیگری از مسافران انجامید، در مقابل منزل یكی از قربانیان این حادثه صورت گرفت.

اكثر قربانیان این حادثه از سفر زیارتی در ایران به شھرھای خود از جمله ھنزہ، نگر و اسكردو باز می گشتند.

آخرین گزارش ها حاكیست اوضاع امنیتی در شھر گلگیت پس از كسب اطلاعات توسط نیروهای امنیتی دربارہ افراد مهاجم و برقراری قانون منع رفت و آمد، به حالت اولیه و آرام بازگشته است.

افراد مسلح ناشناس دیروز نیز به سوی معترضانی كه برای نشان دادن ھمبستگی خود با خانواده قربانیان حادثه حمله تروریستی در بخش 'بسین' شھر گلگیت تجمع كردہ بودند، آتش گشودند.

هم اكنون نیروھای امنیتی، پلیس و یگان ھای ضد تروریستی پاكستان برای مقابله با ھر گونه اقدام تروریستی، تدابیر شدید امنیتی را در شهر گلگیت برقرار كرده اند.

حمله تروریستی به شیعیان پاكستان خشم تمام شیعیان در این كشور را بر انگیخته است، بطوریكه گروه های شیعیان با محكوم كردن شدید آن، سه روز عزای عمومی در سراسر پاكستان اعلام و جمعه گذشته تحصن ها و راهپیمایی های اعتراض آمیز و گسترده ای در جای جای این كشور برپا كردند.

آساق ** 1095**1789**1479





:: برچسب‌ها: تصویر , واشنگتن , ابرها ,
:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مصطفی در تاریخ : 1390/12/16/2 - - گفته است :
سلام...حضور گرم و سبزتان را در وبلاگ آرامش اینترنت صمیمانه پذیرا هستم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: